Myshörnan i vardagsrummet är piffad

april 10, 2009

img_5519

3 svar to “Myshörnan i vardagsrummet är piffad”

  1. Annica said

    Shit vad härligt! :D

  2. My said

    Nämen, här är du ju! Har varit av med dig ett tag :D

    Tack för tipsen! Finn crisp lät intressant! Jag är så himla uppvuxen med att man inte ska ta mycket smör & bara lite ost & hela den grejen, så det känns konstigt att allt plötsligt är tvärtom, MEN det ska bli kul att prova :D

    Kram

  3. Lina_K said

    My: Ja, själv är jag uppvuxen med att alltid äta mycket smör, både i mat och på mackan så jag har alltid gjort det. Men sambon min tyckte precis som du, att det var att göra precis tvärt om mot vad man ”ska”.

    Jag kör själv inte LCHF för att gå ner i vikt utan för att få i ordning på kroppen och må bättre i magen, med migrän och ork och allt och jag tycker det funkar fint :) Fördelen med LCHF är ju att man på köpet också kommer undan många e-ämnen som man annars får i sig massvis av.

Kommentera

